siggen

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

Gotland

Av Saga Danielsson - 18 augusti 2013 09:09

          Hej tänkte legga up en bild på när jag var på gotland för en vecka sedan vi bodde på en häst gård vilket var väldigt roligt för mig! Vi galpperade i vatten och jag hjälpte henne att rida in en ung häst som kommer bli jätte trevlig häst sen / hon har en conemara uppfödning! Gården heter AVolea ! Det blev mycket bad när vi var där oxå. Nu ska jag snart på konfimations fäst äftersom min syrra ska ta konfimera sig! kan legga ut bild sen hej så länge!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saga Danielsson - 15 september 2013 19:00

Nejj men TJENARE! måste tyvärr medela att jag inte kommer göra inlägg så ofta som synd är men fortsett gärna följa mig! :D som ni kanske vet letar jag foder häst och jag har varit och tittat på 2 första hästen var en lite för lite utbildad unghäst i ...

Av Saga Danielsson - 2 september 2013 13:28

Hej alla jag blev hakad på msp!! nyss av mitt X på msp Han bytte L orde hela tiden! men jag kunde se det på min email vad han bytte till men han va så snabb så jag hann inte men tillslut va jag snabbare! STOLT X) och somtur var ändrade han inte jätte...

Av Saga Danielsson - 1 september 2013 08:31

Sörry att jag inte varit inne på länge! mycket att bäretta . Förr förra veckan fick jag träffa cindy för första gången på ett tag! Örkade inte lysna på ridläraren när hon sa att jag skulle sakta ner i galoppen inte cindy heller! ;) Och snart ska vi k...

Av Saga Danielsson - 21 augusti 2013 15:13

Skulle gå och bada på jympan i dag på tillbaka vägen när vi hadde kommit halvvägs komm min kompis på att jag hadde glömmt väskan! Naaj! fick springa tbks så typiskt . ps Tack Moa! ...

Av Saga Danielsson - 21 augusti 2013 15:11


Hoppade med min gulleplutt Nala i går har tränat henne ett halv år nu hon har blvit jätte duktig! ville bara säga det Ching!   ...

Presentation


Hajj ! whats up gys 1D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards